fredag 21 januari 2011

FREDAG - och fredagskänsla för första gången på fjorton månader! Inte helt fel, och en helt klart underskattad aspekt av att arbeta. Efter lång föräldraledighet ska jag nu se till att skolporten.com får sig ett välbehövligt ansiktslyft, och det ska bli en riktigt rolig utmaning att ta tag i. Du som följer oss, passa på att önska, högt som lågt, vad du vill se på vår nya webb - vi är ju trots allt ingenting utan våra läsare.

Att börja arbeta igen känns nästan som semester - jämfört med att få blodpudding i ögat några gånger per dag är ett skrivbord och civiliserade, icke matkastande kollegor en dröm. Jag har dessutom lyckats sno åt mig arbetsplatsens bästa bord. Kolla bara:

Bästa utsikten.




1 kommentar:

Anna Kaya sa...

Välkommen tillbaka! Finns inte mycket som slår känslan av att få vara sitt vuxna jag, och inte bara förälder, att jobba blir då som en slags rekreation. Tänka egna tankar, bara det! :)

Jag hoppas att Skolporten framöver kommer att hjälpa oss lärare genom att lotsa oss in i Lgr11 på olika sätt.

Häsningar,
Anna Kaya
http://twitter.com/Anna_Kaya