tisdag 6 september 2011

Linda Jansson - ny projektledare på Skolporten

Äntligen har jag gjort min första vecka på Skolporten och vilket härligt gäng ni är!
Vilken start vi fick med Kick-Off med spionjakt i spöregn och god mat på Vapiano, tack så mycket för en trevlig kväll.

Vem är då jag? Linda Jansson, 30 år och bor tillsammans med sambo Teodor och vår kära 2-åring, Elvira, i Hornstull. Har sedan tidigare arbetat på olika konferensföretag: IQPC, Midfield Media och senast kommer jag från Talentum Events som ingår i Talentum Oy koncernen med bla. tidningarna AffärsVärlden, Dagens Media och Lag & Avtal.


Min spännande uppgift på Skolporten är att tillsammans med Sandra och Birgitta producera konferenser. Så har ni några tips på vad skolvärlden saknar eller vill ha mer utav får ni gärna kontakta mig.

Tiden utanför kontoret spenderas med familjen och på helgerna blir det för det mesta parkhäng, men nu så är vi lite inne på husjakt så vi får se vart det bar hän...

Jag tror att vi har en mycket spännande höst framför oss, vi ses!


/Linda


Inga kommentarer: