fredag 24 februari 2012

Lycka till Åsa!

Vår redaktör Åsa Larsson lämnar oss för att börja en ny tjänst på Natur & Kultur. Ni har säkert läst något av de nyhetsbrev Åsa genom åren varit redaktör för, eller någon av alla de forskarintervjuer hon gjort eller kanske ett eller annat reportage i Magasin360. Vi kommer sakna Åsa men önskar henne stort lycka till på nya jobbet! 

På återseende!
Efter drygt fem år som forskningsredaktör på Skolporten har det nu blivit dags för mig att pröva vingarna någon annanstans. I mars börjar jag som projektledare för pedagogik och utbildningsvetenskap på bokförlaget Natur och Kultur – jag byter med andra ord inte område helt och hållet. Jag vill tacka alla trevliga och intressanta forskare och lärare som jag har pratat med under årens lopp för att jag har fått inblick i ert arbete. Det roligaste och mest utvecklande i mitt jobb har varit samtalen med er! Jag hoppas vi ses eller hörs i något annat sammanhang.
Och till alla på Skolporten säger jag bara; keep up the good work – jag kommer att följa er för att hålla mig uppdaterad!
/ Åsa Larsson

Inga kommentarer: