fredag 15 juni 2012

Back to the roots – och det känns bra!


Efter en lång väntan kommer snart jag och familjen att få ta våra väskor och möbler och äntligen flytta in i vårt drömhus i Huddinge. Det är också just den kommunen där jag själv har vuxit upp och gått hela min skolgång. Fick således häromdagen en tidning från kommunen i min hand, Vårt Huddinge nr 3 2012, och där på ett uppslag fick jag läsa mer om min briljanta mentor från Sjödalsgymnasiet, Michael Lindquist och hans fantastiska engagemang kring ung företagsamhet. 
Flytten tillbaka till hemkommunen kommer innebära mycket nytt och många spännande saker som bl.a. mina barns skolgång. Finns Michael kvar vid Sjödalsgymnasiet så finns det inget tvivel om vart jag önskar att mina barn i framtiden kommer att gå i skolan. 

/Linda 

Inga kommentarer: